Saturday, December 4, 2010

Cerita Sedih yang mengada-ngada

sedih nip sedih tawu ? huu

sobs sobs nangeh dulu baru baca tao tao .
MySpaceok. dah ? mari sambung
hari ini hari last sebelom aku balik ke rumah sewa .
uwaaaaaaaaaaaaa malas malas tao x !
nak kena baca buku . nak kna jumpa lect nak kna basuh baju sndri .
nak kna sidai baju sndri . semua guna tangan .
dah x de mesin basuh auto dah . waaaa
pang ! mcm kao tu anak raja sgt . heh

hari ni sblom aku pulang ke kolej .
aku masak ikan bawal sweet sour ngan sayur masak lemak utk family aku .
dorg tambah 2x pon dah cukup gembira .
walaopon aku sure bukan sedap pon aku masak .haha
ayah aku plak mesti salu kata x cukup garam . padahal dah milion aku letak .
mak aku plak . asik kata pedas jek . padahal x pedas lngsg . haha

pastu tadi mak aku cakap nak buat roti atau kek .
tapi tapi mcm x jadi je nak buat .huuu
semalam dah tgk dah resepi resepi kat Dapur Tanpa Sempadan ngan banyak juga blog resepi aku tgk .
tp soryy aku lupa nak save link . x copy, cuma tgk aja pinjam recipe . hoho
dah lama nak buat kek roti x pon cupcakes since ayah beli oven baru .
heheh tapi biasalah kan . aku x serajen mereka . haha
takot nak buat cupcake p jadi pancake plak kan .

btw rasa sedey nih nak kna berdikari balik .
dah x boleh tido ngan ibu .
kat umah aku tido ngan ibu aku. haha
sampai abg kata aku ni pengacau rumahtangga .
x bagi can ayah ngan ibu tido sekatil . haha
MySpace
ok ok lepas ni dah x bley selalu kot hupdate .
sbb nak exam . huhuhu .
gila gila gila mmg gila sbb aku x study lngsg .
ok lah sekian .


sila gelak lepas baca.

2 comments:

nany said...

Cik una semoga maju jaya..
gud luck exam tao tao..
bagoih pandai masak..
bole jadik menantu mak aq..HAHA

makcek bukan nenek said...

haha awww nak nak .
trima kaseh nenot .
km salam kat mak . haha

sepatah dua kata

apesal.com