Tuesday, December 14, 2010

Cara Tukar Profile Facebook Baru ke Lama

miss dat tyme
got the happy newwws . no more new profile at my fesbuk (:
as u know . fesbuk dah bertukar wajah aiyte ?
ahaa n for me da new fesbuk is soo annoying n serabut sikit la kan .
agak lama dah isu nih . n maybe certain people dah
biasa kan diri di fesbuk . mesti boleh tahan punya kan .
kata addicted to fesbuk . heheh
aku yg rarely on9 ni *er jarang ke ? haha x kesah lah tp bagi aku tetap
serabot kan mata aku bila pix yg org tag atau kita tag ada dekat ats po5 kita .
yeah nany said boleh hide kan pixca2 tuh tpi aku x rajen cm kao la nany nk hide satu2 .hehex
mula mula bila fesbuk introduce dia punya nes profile ada macam2 kritikan dan pujian .
tapi yg setakat aku dngar . most kpd kutukan kot .
MySpace
okay okay tanpa cakap banyak .
siapa yg rasa nak ubah balik ke yg lama .
sila lah try . yg tanak pon x pa .
kot la dah jatoh chenta ngan new profile tu kan . hehex
aku nak share sikit . ni suma terjadi bila aku deactivate fesbuk aku la nih .
konon kejap je sbb saja2 . haha
pastu buka je balik .
terus yang lama punya . hepy la kot . haha
ok so cara dia senang je . deactivate kejap (5min or lebih)pastu login balik .heheh
n tadaaaa u got ur old skull fesbuk balik . heheh
ok tu jek . atleast ada jugak entry baru .
x de idea nak menconteng sbb esok exam .
sobsss
MySpace
arahan ! peratus nak tukar ke fesbuk lama sgt lah susah . sobs sobs *ada yg jadi ada yg x jadi

update : ada org cakap x nampak perbezaan pape lpas kita deactivate. 
kita yg buat je yg nampak different fb yg style lama. 
so yg guna style baru x kan nampak pbezaan dia . 
tu jek .aku pon x tao dah . sobs sobs 

sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com