Friday, December 3, 2010

Siapa Yang Buat ???? ngaku cepat !

baek mngaku cepat sapa yg buat menda nih 
cepat cepat sebelom aku naek angin .
hee tensen aku .
stress stress .MySpace
video
sobs sobs siapa  yg buat nih .
aku dah jatoh chenta ngan dia .
heheh *aku amek kat oh media
aku x suka si bibir yg konon justin biber tuh *err
tapi lagu ni super duper gempak .
aku gila gila gila gila gila suka . suka gila sampai gila . huu
lirik dia mmg best . aku nak tukar jadi IBU . heheh

ini lirik dia aku taip sndri okay ! hohox
Lirik Baby Versi Melayu - Ummi

oww wooo*pape jeh asal ow oo
kau yang terbaik 
kau penyabar
kau mutiara yang bersinar
tiap malam tiap saat
dirimu nyata nyata
indah bahagia
terlalu dalam rasa ini
dan mungkin aku sendiri
kini ku jauh dikao kutinggalkan
menjauh tuk mencapai impian
kau yang terbaik

ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga panggil mama
*aku panggil ibu .korang pula bagaimana? hox
ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga pnggil mama

ku rindu
diri mu setiap masa
dan x mungkin lagi
aku berkasar
kisah yang lalu
biarkan berlalu
memang aku degil
buat kau melenting
aku menangis
kau bebel x henti
kasih sejati darimu untuk kami
kau godam ..dam .dam .dam
(part nih aku lawak . godam = cm tibai lai kan)
dan aku menjadi manusia yg baik

kau terbaik
ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga panggil mama
ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga pnggil mama

ku menyesal semuanya
dan x mau bertengkar
tunggu nanti ku pulang
ku kan pohon restu dan kemaafan
ku janji x akan ulang
ku sayang kamu selamanya

kau terbaik
ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga panggil mama
ummi ummi ummi oh terbaik(3x)
ada juga pnggil mama

yeh yeh 
*lebih kurang .hax

okay tamat . siapa tao sap yg buat ?
tolong kim salam dan say terima kaseh . haha
MySpace

sila gelak lepas baca.

5 comments:

sekamar rindu said...

salam..


singgah tengah hari sambil follow blog ini...

:)) nice blog

Ainismaira said...

mmg terbaik laaa.. hehe.. ummi ummi ummi ooo ^_^

makcek bukan nenek said...

sekamar rindu :
terima kaseh kawan .
salam kenal juga .

ainismaira:
yup yup .
hehex

macet said...

sedp weh suara die..tp awat xda gmbr orng yg nyanyi..
mesti hnsem ek una..tettt...

makcek bukan nenek said...

tu la pasal . try jengok u tube gak .
nak tgk sapa yg nyanyi .
tp x dapat dikesan . huhu

sepatah dua kata

apesal.com