Wednesday, December 8, 2010

BlogLarian atau BlogWalking atau BlogBerjalan

kali ni aku dapat tag dari pikok bulatbulat .
hay kawan baru . marilah berkenalan .haha
dah lama kot beliau mngetag .
aku  mmg nak join dulu tapi x sempat .
err bukan x sempat tapi binatang peliharan aku ni la .
eh dah penat nak ulang . berokband aku kat sini semput .
ok dah tamat . nak cita sal BLOGLARIAN plak .

kenapa nama bloglarian ? adakah kita boleh berlari2 dan berkejar2ran ?
ia disbbkan bila kita join bloglarian nih .
memang mudah dan x perlu loading lelama utk bw blog ke blog .
ok aku tao korg x paham .
kira macam bloglarian nih memudahkan kita berblogwalking
sebab dalam bloglarian ni dia mmg dah buatkan satu list utk kita berbw tanpa henti .
dan menjimatkan masa dan tenaga penggunaan tahap BB yg limited edition .
sekali kita klik je kita akan terus ke senarai 5 blog .mudah bukan ?
so marilah join .sebelom itu kena buat slogan dulu .

saya suka berblogwalking kerana saya suka membaca dan bergelak ketawa mahupon semyum sorg2 bila bw blog ke blog .blogwalking juga adalah satu medium perhubungan yang berjaya merapatkan hubungan silaturrahim sesama manusia .
sekian *skema x hengat*

sekarang aku nak tag plak .
makcek nany 
makcek yana
makcek piah
makcek asam
makcek makcek diluar sana

sila gelak lepas baca.

4 comments:

Syat0za said...

yeszaaa~ harap2 blog anda traffic meningkat la yek :)

makcek bukan nenek said...

ya ya .terima kaseh !
sgt berharap .
exceli x berapa nak harap sgt .
sbb blog ni x layak ditraffic kan .
huhu

nazirulhazwan~ said...

ala makcek, lamabt la.hehe den kat senarai 9. hehe;p ( dgn nada bangge)

makcek bukan nenek said...

ahaaa bia lambat asal selamat .
x igt ke ? haha
alaa tao dah . dah nmpak suratan kebetolan tuh . hee
nk buat cmna . tahap kesihatan berukband x memuaskan utk buat . sobs sobs .

sepatah dua kata

apesal.com