Friday, December 17, 2010

Bila bayi separa matang bercakap^^

dah berapa tahun eh x hupdate ? heee
macam mna nak berjaya nih ? haih haih
okay lupa Assalamualaikum .
baru balik dari lepaking with da babes kat kedai makan .
hari ni tido rumah membe . heheh chill bersama dorg wat kali terakhir maybe.
lepas ni x tao boleh jumpa ke x lagi kan . sobs sob
oh ya hari ni dah habih juga segala mak nenek exam yg serabot serabai
yang salu membuatkan saya sakit kepala bertubi-tubi .
tapi nanti rasa rendu pula dekat minah minah gegey nih nanti .sobs
MySpace
ok ok ok ni exceli nak cita pasal review aku di blog yang berbahagia gnesop
di segmen klik klik klik .
ahh akhirnya sampai sudah giliran aku direview segala hormat oleh beliau .
heheh dan keseluruhanya boleh dikatakan agak berpuas hati .
harap-harap apa yg incix sop kata adalah benar berlaka .heheh
klik sini lagi untuk gosip

cuma cuma cuma cuma .
Beliau juga menggunakan perkataan-perkataan yang dipendekkan seperti menulis mesej di telefon bimbit.

heheh ini kelemahan aku yang terbesar disini ! .
macam mana ye aku boleh x perasan aku guna bahasa yang terlalu ringkas dan bahasa sms nih ?
aduhhh padahal aku bukannya rajen msg sangat *kehkeh*
haha tapi bila check balik mmg benar . dan ada juga komen disitu yg mengatakan tulisan aku
masih boleh dipahami namun haruslah dijauhi ya wahai husna!.

terima kasih incix gne sop kerana menyedarkan saya !
kalao x mmg saya x tahu  kelemahan terbesar saya ini .
sebelom ni sebenarnya saya dah cuba check takot2 terguna bahasa sms nih .
alahai terguna jugak ye kao nih .ehex .
dah akhir kata . terima kasih for the review .
realy realy realy appreciate .
sumpah terharu dan sangat menghargai komen2 yang memberangsangkan itu ^^
and dah la dah habeh exam kan .
lagii lahhhhhhh happyyyy like no more tears tomorrow .
kehkeh .tlg jgn cakp bi lah una .
macam gila saja .hee
ok papai .hex
majulah HUSNA untuk negara!
MySpace
sila gelak lepas baca.

2 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

suichi said...

abg Sop kite tu pakar SEO tau.. so nasihat die mmg bernas~~~ hehehe

sepatah dua kata

apesal.com