Monday, December 27, 2010

Benci itu gila

kenapa aku cepat membenci manusia ? laki ? huh ? bitch ? haaa ?
cepat bosan bila buat sesuatu .cepat muak dan menyampah, cepat x da feeling dan cepat pelupa juga .

aaa and hell yeah . aku tao bila aku membenci dan x suka orang lain ,maka akan muncul 10 orang yang akan membenci kita semula. pedulikan . aku x penah kesah . kalao aku kesah sampai nak hangen mengedix menangis macam pompuan gila pon belom tentu ada orang nak pujuk . sekali lagi aku x kesah .

dah lama aku rasa yang aku memang x layak disayangi dan punya kawan . ada kawan ? ya ya memang ada .banyak sangat kawan !.  kawan saja . x da perasaan kawan . saya juga ada kawan belakang mengutuk . bagus .

sekian tamat . sekarang emo semakin bertambah . cepat nak hangen .
bye
MySpace
sila gelak lepas baca.

6 comments:

syrupmasin said...

ohh biase la benci-benci orang nih doe..haha..kalu ta benci org best la ta bole gaduh2 :D

putERi-kAtEk said...

waaa... sesi lepaskan perasaan....nk luah kat sini jugak boleh tak??? wahahahaha

nanyster said...

WUWU..kita serupaaa~ hahah! meh sep sep!! XP

MAKCEK bukan NENEK said...

syrup masin :
aaa biasa kan gado2 nih . gado-gado juga sedap .hox

MAKCEK bukan NENEK said...

katek :
boleh boleh .
mari mari luahakn perasaan tahap gaban .hox

MAKCEK bukan NENEK said...

nany
kita kan selalu serupa .
heheh

sepatah dua kata

apesal.com