Sunday, December 12, 2010

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011

klik klik klik
oh yeah ohyeah hari tu aku dah join bloglist 2011 incix ben .pastu incix ben kata nak musnahkan .
sebenarnya beliau nak cari yg rajen update dan terkini . aku harap aku boleh capai sasaran itu .
MySpace

cuma nak diingatkan bloglist ini x kekal katanya . hehex x pe peluang kna amek sepantas mungkin .
agak bertuah sbb aku on di hujung minggu . heheh clap clap .
oh ada soalan .


Ben Ashaari : Sehari berapa kali update ?


budak x matang :err ikut modd jugak lah . lao malas ada la 2 3 entry . lao terlebih rajen mao nye tiap jam nak update . haha konon nak lawan incix ben la eh . cuba nak update banyak2 cuma masa mencemburui . ngah exam nih . sobs sobs 

Ben Ashaari :
Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari .
Budak x matang :errr sebab sy suka berada disana sy suka abg ben . tiap en3 beliau ada tips ada lawak ada info ada mcm2 hex. pastu pastu sbb rasa sgt bertuah bila ada dkat senarai tuh .haha rasa dihargai . wahaha . duduk satu bumbung ngan femes blogger sapa x mao kan * errr tiada maksud apa2 okeh* sumpah berbaloi-baloi .err x cukup sratus lagi nih .pastu sbb sbb aku boleh bangga sbb aku dlm bloglist abg ben *tipu je . hehex nak tao aku check stat aku . 70% dr blog Ben Ashaari . so aku nak stat aku akan sentiasa begitu . blog baru nak naek . aku x bley nak indiependent lagi cam bunkface. hex x pe aku sudi berada di bawah kelab blogger abg ben . ahaa . abg ben . tanpa anda siapalah saya . ikhlas nih . =.= well nak pomot blog itu biasa lah . tpi aku x penah kesah kalao org x nak singgah . aku cuma manusia aneh ^^.


aku harap aku masih dapat berada dibawah naungan dan bimbingan incix ben . 
MySpaceayat x bley blah . 

sila gelak lepas baca.

1 comment:

Shaofie said...

jemputlah ke blog yea. ade award!!

sepatah dua kata

apesal.com