Monday, December 20, 2010

Be Style and Love Ur Hijab sister !


hari ini terlebih rajin maybe sebab ikan siakap yg dibakar oleh aku sangat sedap rasanya .
heheh okay tipu ini sebab dah berapa banyak contest dan GA yg  ditaq untuk aku dah terabai .
btw tanpa membuang masa dan tenaga .
aku nak join contest yang memang agak perghhh .
sumpah siyez aku suka bila contest macam nih .
Contest ni memang aku nak join bila aku follow blog beliau .
dan last2 aku ditag oleh cik nany ungu
sebelum tu nany ! tahniah berubah dear ^^ sejuk hati mak ang nanti .heheh

tanpa membebel panjang *asyik tanpa tanpa je kan kao nih*hee
contest dari  sedara woot woot .sila join yeah .
hadiah mmg sgt berbaloi . aku nak shawl itu ! hux
aku tao cam x menang je nih tapi nak shawl tuh . saguhati pon x pe .kehkeh




mata bulatbulat ada kaler-kaler belajar dekat wan hazel .heheh
dari kecik sy berhijab^^

nak tag
fairuz
scarlett
cekla


sedikit perkongsian. aku sedih nih 
(ok ini bukan nak mengaibkan tapi sbg pedoman aku dan kawan2 yang lain).
 membe aku yang dulu sekolah sekali ngan aku .
sekolah agama bersama-sama .dan aku xpect dia sangat paham lagi bab agama dari aku .
namun sekarang semua sudah berubah . dia dah berubah dan mmg gila berubahh .
tudung entah kemana . rambut berkaler sebab selalu mandi air karat maybe.
keluar dgn jantan suka hati .pakai short bila keluar .
nampak lurah suka hati bila tangkap gambar.
aku cuma boleh rasa dia mmg dah terkena culture shock .
dia study kat nun selatan sana , jauh dari keluarga beliau di utara nih .
dan tadaaa beliau seperti manusia yang tiada jati diri .*maaf aku rasa ini sgt sesuai dgn dia*
ahhh aku harap aku masih boleh berpegang dan teguh dgn iman aku . sekian .
semoga beliau berubah sbb nasihat aku mmg dia x kan dengar. hux
terima kasih kat ayah ibu aku sebab mereka hantar aku kat kolej yang mmg  kena 
pakai tudung laboh dan ciri-ciri islam yang dijaga .
*maaf cakap banyak lagi*




sila gelak lepas baca.

11 comments:

nany said...

wahwah! da join! da join! bhaha~ yeah! tenkiu cik una di caprio..semoga sama2 saling bantu membantu..ohoi~ :)

nazirulhazwan~ said...

manusia babe. boleh berubah sekelip mate. tu yang kene beware tu, jgn kite plak yang terpesong

woot-woot said...

hoho mekasih join ^^

pasal cerita kawan u ni,i just nak simpulkan yang setiap manusia itu adalah pendosa..

tak kira la tok imam ka,apa ka,segala tok bagai,dah name manusia,iman turun naik..

so no wonder orang pakai tudung labuh pon ade berzina..

kite jangan malu nasihat orang yang lagi alim dari kita sebabnya tak mustahil iman si alim itu boleh jadi seterok2 iman kalau kite sebagai kawan tak bantu die ^^

saling ingat mengingati..sambil nasihat orang sambil tu nasihat diri sendri kan ^^

nasihat nany salu so that die mantain gaya tutup aurat..

as'salam ^^

makcek bukan nenek said...

nanay !
kehkeh .amek masa lama nih .dari semalam .wahaha
welekm dear^^

makcek bukan nenek said...

nazirulhazwan :
yup yup .
mmg salu kena berjaga2. n kena pandai pilih kawan jugak kan .
sobs sobs .sedih kot bila tingat membe nih .

makcek bukan nenek said...

woot woot :
terima kasihh !
ermm nasihat ? mmg ada tapi bila hati dah gelap dia senang je tertutup kan.
dia rasa una cakap mcm main2 sbb una sndri x perfect tapi rasanya lagi ok dari dia .sedih kot bila tingat sal member nih .thankz for advices .
yup sy letak nany dibawah jagaan sy .kehkeh

YOUsoF said...

waah.. rajin.. bagus ni.. ;)

*Semoga kamu sentiasa dilindungi-Nya ameen.

makcek bukan nenek said...

YOusof :

heheh x la rajin pon .malas gila.hox
yup mudah-mudahan .amiinn

fairuzhani said...

ko skola agame ek dulu? gua skola bese je tp spm gua kene amek arab tinggi, syariah, quran sunnah. same ek?

CekLa said...

maceh una!

*tgh pk nak letak pic ape!

makcek bukan nenek said...

fairuz .
aah wey .dari kecik kot mak aku hantar .
so luar je nampak nakal.
dalam gua lembut weyh . haha

cekla :
yaw yaw cepat pilih .heheh

sepatah dua kata

apesal.com