Tuesday, December 28, 2010

Aku nak masuk Bloglist gempak Wan Hazel

tolong gelak secara berjemaah ok .
ni entry kedua untuk penyertaan bloglist blogger yang aku suka .



TUTUP : 11.1.11

ini salah satu feveret blogy yang aku suka nak terjah setiap hari .
blog ni blog tutorial . macam2 tuto ang nak blajaq mai sini .
tuto nak masak ang p blog mat gebu . heheh

ok mula-mula 
nama paling femes : budak separa matang *aku sangat blurr dalam pemilihan nama*haihh
url blog x matang nih : http://saiapanic.blogspot.com/

kenapa aku nak masuk eh ? senang je sebab blog beliau trafic mesti dasyat kan .
so harap-harap trafic light beliau dapat dikongsikan bersama dengan aku .wahaha
*aku juga blurr dalam memberi alasan* tapi yang x penting bukan untuk populariti.

blog wan hazel ni kan aku nak cakap lah .
memang superb lah .macam-macam tuto kao boleh dapat .
lagi-lagi pengguna photoshop cam aku .
memang xcited habeh .
so kalao aku nak edit apa-apa ke mesti aku rujuk bolg beliau .
dah banyak edit yang gempak aku lahirkan dari blog beliau
macam  entry ini ya . haha sumpah memang buruk dan still amatur punya edit
x pa x pa blajaq sikit-sikit . haohh
header beliau sja dah buat aku melehleh . kreatip gila .huhu
ok dah sekian .

sila gelak lepas baca.

6 comments:

aleen aiden said...

owh blog die byk ajar psl photoshop eyh.alin tringin nak blaja edit2 gamba nih,tp xtau nak blaja ngan sape..bleyla pasni g blog die.heh~

Sasa Al-Sharif said...

wah2.. nanti boleh la tumpang trafik dia kan. gud luck :)

Wan_hazel said...

tengs sudi join taw

MAKCEK bukan NENEK said...

aleen :
yup yup kat sana banyak tuto . mmg best .heheh

MAKCEK bukan NENEK said...

sasa al-sharif:
haha insyaAllah tu pon kalao
org pilih blog nih .heheh

wan hazel :
my pleasure ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

sasa al-sharif:
haha insyaAllah tu pon kalao
org pilih blog nih .heheh

wan hazel :
my pleasure ^^

sepatah dua kata

apesal.com