Tuesday, November 16, 2010

Titah dari yang dipertua jagung Husna

Assalamualaikum dan salam sejahtera
ya ya ary ni agak busy menolong ibu kuh memasak dan mngemas rumah .
sgt busy dan aku masih mampu .
bersenang lenang berBW dan berpoya2 di fesbuk.
MySpace
oh oh kna pndai bahagi masa .heheh
smentara tnggu ayam digoreng .
aku menggoreng dlu keypad2 lappy aku ..heh 
*sedangkan mak aku kat dapoq dah memanggil dgn nada manja suh aku ttup lapop.
*aku jawab sat la nak cari resepi serunding* haha 

kata-kata terakhir dari beliau si incik lembu

so wahai manusia kachak dan cantek sekalian .
selamat hari raya aidiladha
pahami maksud korban yg sbenar yeah .
jgn tao nak melantak je .kang x pasal kao plak yg terlantar dihospital .
mana2 yang x dapat pulang ke rumah or x dapat cuti .
bersabarlah .meh aku tlg rayakan utk hampa semua nah .
heheh
jemputlah dtg rumah aku nikmati
biskut kering dan aer kosong .
maklum lah x elok membazir .hax
MySpace





sila gelak lepas baca.

4 comments:

azhar said...

Selamat hari raya AidilAdha yang dipertua jagung...hehe

EYA NADIA said...

SALAM AIDILADHA. HUHU EYA X BALIK PUN. ADA EXAM.

uNa da wiTch said...

azhar :
heheh selamat ary raya jugak rakyat jelata ^^

uNa da wiTch said...

eya nadia :
oh oh rely .
tumpang sedey utk awak . xpa x pa meh sy tolong makan kan utk awak .
slmat ary raya ye .jgn sedey2 ^^

sepatah dua kata

apesal.com