Sunday, November 14, 2010

Tiba-tiba . . . . . .

err ntah knapa tiba2 aku rsa mcm nih .
patotnya aku dh mula kna bljarr .
patotnya dah boleh hepy bila hidup sorg2 cmnih =.=
aku kna berdikari .dah x de sapa 
lagi yg bley beri semangat kat aku
*selepas mak bapak aku*
MySpace

ntah knapa bila jalan2 jek kat blog kat fesbuk .
suma nya ada org ketiga spas ibu ayah .
bahagia je aku tgk mereka .hux .
aku bila lagi ? . waa asik sekerat jalan je .
aku rindu saat bila ada teman yg amek berat pasal aku selain ibu bapa aku 

p/s ini entry buang masa .jgn baca .hux


sila gelak lepas baca.

9 comments:

Capiy@h said...

relax r..aku nie msih setia ngn status single ok jaa...huahahahaha!! ayat berani mati wehh!!! :D

KimiCnoL said...

yes..da change nie ;P hehe

nany said...

Una..jodoh xkemana lah..
pegilah crik satu..hahai XP

uNa da wiTch said...

piah :
jgn ckap bnyak . haha
esok ang kawen x ke berdua jugak .hox

uNa da wiTch said...

kimicnol :
change apakah itu wahai tuan hamba ??
haha

nany :
hohox msalah yg satu tu x mncul2 ,.haha

fairuz said...

cnol mengade. ex aku tu una! kah kah kahh..
ilek ar der..gua rilek je?

uNa da wiTch said...

fairuz :
oh tidakkkk .
x rela i . rela lagi kalao u yg mngorat i .
bhahaha lu rilek ke ?
meh sepsep ngan gua .hax

fairuz said...

keh3.. :D tp ramai naa nak pinang aku nih! tak sempat menjanda dah taken balik! :P

Capiy@h said...

ala, tuh nnti bkn skrang daa...relax r.. :D

sepatah dua kata

apesal.com