Tuesday, November 16, 2010

sy JOIN contest i love my mum by missfatin

hephep peeps .
ni ha ary ni rasa rajen plak aku nak mengenterkan diri utk
aku join contest dari CIK FATIN nih .
bukan apa .contest ni agak menarik
sbb dpt kad topup .haha
aku suka kad topup .hax
x kesah la menang ke kalah .
MySpace

nak jugak join sbb aku mmg syg gila kat ibu comey aku .heheh
so kalao korg rsa nak join silalah klik banner contest kat sidebar tu yupp .
hitam putih hidupku ceria .
gambar atas blah kanan tuh time besday mak aku.
belanja my mom n dad makan . heheh
HAHA kenapa hitam putih ?
suka hati aku lah .hohox 
exceli nak sorokkan jerawat .hax
okeh  hadiah setakat ni aku bg kat mak aku
cuma lah kek dan kad2 comel jek .
dulu tyme budak2 ada la aku ngan ayah aku belikan hadiah .
beli lampu kecik comel2 beli frame beli pape lg ntah. hax
pastu bila besday ayah aku . aku nak suh mak aku belikan utk ayah aku .
pastu mak aku kata . 'x pe ibu hadiahkan qiamulail dan doa malam nih utk ayah'
MySpace sobs sobs .
konklusinya aku cuma mampu hadiahkan utk mak aku
hanyalah kejayaan aku dan x kan sesekali aku lupa apa yg
ibu aku telah ajar aku dan akn cuba jdi wanita muslimah yg berjaya ceewahh.
terima kaseh ibu .

p/s ; cik fatin er er sy x tao nak suggest hadiah apa kat mak awak .huhu
 x de idea . hehex

opss lupa nak tag kawan2 .

cek la
nadya
cik silah

dan semua kawan2 aku yg rasa nak join . sila lah join okeh ^^




sila gelak lepas baca.

4 comments:

nany said...

una..una..nak join juge lah XP

uNa da wiTch said...

nany :
boleh la sygg .heheh
igt nak ajak tadi.
tapi sbb nak amek spm kan kan ,
so x mo gnggu lah .heheh

misz FaTiN said...

tengs dear join contest..
its ok,, xde adiah..

adiah yg bererti utk parents kita adalah kejayaan kita.. u r rite.. ^_^

uNa da wiTch said...

misz fatin :
welcome .
heheh

sepatah dua kata

apesal.com