Tuesday, November 30, 2010

si kecilku . . chakk !

ahahaha pagi2 dah bangun awal .
konon nak joging kat luar ,
tpi tgk cm kabus je .kampung biasa lah .
dat y i likeee kampung . heheh
pastu aku baring2 la kat kusi .
pastu kan kan . tiba2 abg avenged sevenfold pgl2 i plak sbb mak i call .
ehem ehem pulihkan suara .

'ha ye bu . ha dah bgn dah . ngah buat sarapan .
dah sidai dah  baju.
ubat ? ha dah makan dah pagi2 tdi .
laa mmg suara una serak2 kan . batuk la katakan .
aishh dah bgn dr tadi . siap joging lagi *dalam mimpi*
ha ok ok nnt una masak la . papai .'
MySpace
ehemm duhhh slmat dgn kadar pantas aku pulihkan suara .
gila aku tertidoq . slmat bru pkul 10 mak aku call.
smpat lg p kedai beli lauk ngan sayuq .
grrr tu bru tido kat kusi lao kat katil bgn2 dah petang .hee
mak aku mmg suka call aku .
dia g ofice kul 7 lebey ngan ayah aku .
aku mmg salu babai dorg msa nak g keja .
pastu trus masuk tdo balik . heheh
banyak btol aku menipu mak aku ary ni .pagi2 dh buat dosa . sobs sobs .
sbb x mao beletiaq punya pasal .
heheh slamat ayah aku x balik tiba2 .
ayah aku kdg2 dia kna pegi ladang org utk cek binatang la kot .
ladang2 ternakan kan byk kat kawasan yg agak berdekatan dgn rumah aku.
jadi dia kdg2 singgah kejap .
kalau ayah aku beletiaq lagi terok dr mak aku ,
gila pedas punya leteran . heheh

errr okeh . nak siang ikan . hox
ehem sy anak dara berwawasan .
dah boleh masuk minang . haha pang !
MySpace
sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com