Saturday, November 27, 2010

Selamat pagi Malaya

aku suka hari sabtu sbb ada pocoyo.

mak aku suh aku rehat dgn sbarang alat elktronik spt lappy dan nset
utk jangkamasa 1 hari .
sobs sobs .kenapa ?
ni suma sbb minggu ni aku asek saket kpala yg aneh.
mata aku dah mcm roller coaster .
tapi er aku terbukak jugak nih
sbb mak aku kuar . heheh
err jgn lah nak repot2 pula .
x sedeh ke aku x de new entry .
huuu

jgn lah nak saket terok2 plak .
x sanggup den nak hadapinya . heh
okay chiow dulu .
tgk tb .*tb x pe sbb jauh dr mata * hoho
sila gelak lepas baca.

4 comments:

Lelaki Ini said...

huhuh
sabar je lew bdak nieyh
elok2 yerk!

evagebob vid said...

moga cepat sembuh :)

uNa da wiTch said...

lelaki ini :
er sobs sobs .
sabar itu separuh dr iman .
hohox .

uNa da wiTch said...

gebob :
trima kaseh .
x kna kmas rumah bla saket2 nih .
hohox

sepatah dua kata

apesal.com