Sunday, November 21, 2010

saya join contest ! again ?

selamat pagi murid2 .
nie ha tadi bila tgk cBox aku cik Hati Getah
ada la ajak aku join contest yg dia buat .
xceli aku bukan nak menang tapi
er aku tatao nak tulih apa utk entry pagi nih .hohox

so aku bertekad nak join GA ni dgn jayanya .
doakan saya . sobs sobs
okeh nak tao lebeh lanjut sila pegi belek semak lepak kat blog HATI GETAH okay ?



SOALAN :
Reka lah SLOGAN sikit.. Hati ku hati....(tak lebih dari 12 patah perkataan) **contohnya : hati ku hati maggi sebab aku suka makan maggi.


***
**
*
ohh nevesnya aku . hux MySpace
*
**
***
okay jawapan :
hati ku hati hati bila memandu ingatlah orang tersayang kerana hatiku hati yg cepat panicc 
HAHA boleh ke mcm nih ??
lantaklah . er cukup2 12 prktaan kan ? hohox
okay mao tag sapa yeah ?
rsa mcm dah banyak kali dah aku bg esimen kt org.
sobs sobs tlg jgn blasah sy .
so sape2 rasa mao join . sila join okeh .
aku tao korg sgt hebat bila berkata2 .hhox
MySpace sila join okayyyy !


sila gelak lepas baca.

2 comments:

Cik Liyana said...

HAHAHA DAH AGAK DAH..

semalam dah mimpi dah mesti ada orang buata ayat Hati-hati...okey LULUS..good LUck!

uNa da wiTch said...

wahaha mimpi ??
oh oh ada jodoh nmpaknya kita . haha

*terima kaseh cik liyana . hox

sepatah dua kata

apesal.com