Tuesday, November 9, 2010

Rumah agak aneh kot

kisah benar yg sebenar2nya .
bila
aku rsa bosan gila .
aku rsa cm nak dating ngan incix google .
so bila tyme aku jalan2 tdi ngan dia .
kejadian aneh pon berlaku .
dgn manjanya aku meminta izin kat incix google utk pnjam image dia jap .
so here . punya la bnyak gambar aneh aku jumpa .
ya ini baru rumah . bukan lagi baju kasut kubur kereta .
okay jgn ckap banyak . kat sini aku tunjukkan sikit jeh .
lao korg nak tgk lagi .
p mnta kat pakcik google okeh .

menda ntah mngarot .tp nice jugak kan.
rumah terbalik sbb kna taufan durian ary tuh

music mania

err korg tao nmpak cm apa ?

lagi rumah terbalik

igt malaysia je ke ada rumah panjang .heh


rumah roller coaster khas utk ank dia

rumah zaman batu di modenkan

bila burung dah x suka dduk pokok

bila anjing jadi idola .

bila kpal terbang asyik terhempas

bila .larut malam .
ampa suma nak yg mna ?
meh habaq kat aku .
nnt aku bg gambaq ja nah . heheh
ok dah choww dulu .
harap terhibur dgn kerepek aku ary nih .



sila gelak lepas baca.

4 comments:

selamanya lenabanon said...

suka umah yg music mania 2.. shantek kn..

sakinah said...

Una aku nak umah macammusic mania boleh?? ang tlong hadiahkan semperna weading aku =)

uNa da wiTch said...

yana :
haha nak ke ?
shantek eh ? cm x siap je aku tgk .
hohox x pa nnt ang try buat yg jenis kompang .hox

uNa da wiTch said...

deknah :
kahkah nak jugak umah tuh ?
meh kawen ngan aku .
bhaha
kita org mlayu nnt aku bg
umah yg bentuk gendang kat ang .
hax

sepatah dua kata

apesal.com