Saturday, November 27, 2010

REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI

tajuk dan segmen yg beliau bg sgt rare .
so siapa2 rasa nak join boleh la sbb mmg berbaloi baloi kalao join sebarang aktiviti beliau .
klik sini tanpa segan silu .BenAshaari.com di segmen
MARI REDAH RAMAI RAMAI
aku penah join segmen beliau sblm nie.
dan hasilnya sgt memuaskan . heheh
aku nak join sbb aku suka semua entry beliau nih .
aku juga suka wifey beliau yg cute *err pang skali *
okay okay next .
tanpa membuang masa dan waktu dan tenaga .
ini list yg patot dan mesti baca .
err kna 5 je ke ?. caishh bg paha nak kepala .


  1. cerita apa yang patut diceritakan di dalam blog
  2. kenapa kejar trafik tinggi
  3. jom-berkenalan-khas-buat-blogger-baru
  4. follow-u follow me?
  5. sesuatu-yang-ku-belajar-mengenainya


alaa dah 5 ke ? banyak lagi weyy sambung bca kat blog beliau dah ler eh .
pastu plak yang aku pon kna bagi ?
duhh dah la suma entry aku niyang rapek punya koleksi .
suma merapek kerepek bagai .
x bagi kunx x cukup syarat kan dah jd OKu .sobs sobs.
ok aku bg jek x pasti kna baca tao .
maluuu nips .huu
MySpace

  1. segmen-jom-berkenalan-khas-buat-blogger
  2. tips-tips-utk-sape-yg-putus-cinta
  3. hott stuff ! heh
  4. love-to-being-unperfect
  5. ini-kisah-kami-semua-part-1

okay sekian wassalam .
jgn baca entry aku .
x senonoh . sobs sobs .
baca yg incix ben saja tao . huu
MySpace
sila gelak lepas baca.

1 comment:

nur said...

meh redah sini
jom redah balik
ALL IN ONE

sepatah dua kata

apesal.com