Monday, November 15, 2010

Losyen pati kuda laut =.=

malam semua ^^
dah pakai losyen pati kuda laut ?
losyen ni sgt best sbb dia panas2 .hox

hahaha okay okay aku bukan stokis atau penjual losyen pati kuda laut .
entry ni diadakan adalah kerana
aku sdg mngalami tahap kebusanan yg melampao .
smpai dah x de idea nak dikeluarkan .
sobs sobs .
MySpace

korg ada ke losyen nih ?
kat umah aku ada . ni depan mata aku ats meja nih ha
terima kasih encik kuda sbb bg inspirasi kpd kuh 
jasamu kukenang .
MySpace

p/s siapa yg rsa tgl di selangor dkat dgn area UNITEN dkat kajang .
tao x kat mna tmpat penginapan plg dekat ?
family i nak p anta abg aku kat sna ary isnin nih .
terima kasih .nnt sy bg 1 botol losyen pati kuda laut .
heheh

Bonus berblogging hari nih :
terima kasih kepada beliau BEN ASHAARI
kerana sudi mengomen dan terklik 'follow' blog
aku yg x seberapa nak matang nih . sobs sobs
*ohh mukan sbb gedik yah tp sbb aku rsa dihargai oleh beliau nih* 
dan juga kepada manusia manusia baek hati yg sememangnya 
kachak2 dan cantek2 blaka yg sudi menyinggah dan mempolow aku.
terima kaseh tidak terhingga .tanpa anda siapalah saya.
MySpace



sila gelak lepas baca.

5 comments:

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

macam best je losyen di atas..hehehe...."diperbuat dr kude lautkah?"... tetibe tanye soklan budak tadika.. hihi

uNa da wiTch said...

haha best sbb panas .hehex
ntah sy pon tatao betol ke
dari kuda laot tapi dah nma dia cmtuh.
hohox

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

haharr..terbaek2...kene cube gak niy :)

Budak Botak said...

dalam uniten pon ada hotel, tpi kalo nk byk pilihan area bndar baru bangi pon ada...

uNa da wiTch said...

feez : wajib cuba . hax

budak botak :
tu lah search intenet pon ada kta dlam uniten ada hotel tp msti agak x selesa . kt BBB pon ada cari .
kat kajang pon ada cari .tp skit sgt dlam intenet .huhu
heheh

sepatah dua kata

apesal.com