Saturday, November 20, 2010

Kaedah study yang sempOERna

hoyeahh Assalmualaikum .
hari ni aku rajin sikit .study ala kadar .
hohox sbb tadi tetiba terpk
aku dah lma x study sedangkan exam awal bln 12.
grr~ tu lah aku dah kata jagn buat exam lpas cuti .
keberangkalian peratus nak dpt pointer 3.6 above
dah cm terpudar jek . hee
MySpace
lagi2 dok rumah mmg tahap gaban punya mals nak buka buku .
nak buka mukabuku pon aku mlas apatah lagi buku buku . huu

btw aku sedang BELAJAR nih
subjek usahawan. hee
amek IT pon i kna blajar usahawan2 ni . hee
dah la kureng minat skit . aishh
okeh itu saja . nak sambung blogwalking STUDY.
papai manusia aneh ^^

*grr pehal ntah adeq aku tuh . ntah chat ngan sesape jek gelak kukik2.
pang jugak kang . gedix semacam jek . hee
MySpace



sila gelak lepas baca.

2 comments:

Lelaki Ini said...

xmo malas2 k!!!

uNa da wiTch said...

tapi dah termlas .
nak buat cmna eh ?
waa

sepatah dua kata

apesal.com