Wednesday, November 3, 2010

hari ini aku . esok aku . dan lusa juga aku smpai bila2 .

wahh gah x tajok ? meriah kan kan ,
aku tao dah . tapayah ckap .heh 
well eh lupa nak kasi salam ceria utk pngunjung blog yg dikasihani 
yg cantek cun comey kachak macho suma lah .
assalmualaikum bebeh .

act aku x tao nak tulih apa .
penat dah otak aku nak kona .
x tao nak muhong apa ary nih .
cma nak ckap jujur je .
kat tmpat aku ada ke patot x  de aer .
tiba2 jek dorg ttup aer .almaklumlah blah utara kan skunx ngah banjir .
so paham2 apa yg jadi kat umat manusia 
kat tmpat aku .
bau dia mcm2 .haha 
so aku bertekad nak balik umah gak lpas abeh exam intenet web .
so aku pon dgn gagah perkasanya berjalan kaki menuju ke shahab .
peratus org nak ngowat tu mmg tinggi .aku pkai baju kurung dgn sneaker .heh
muka mmg dah mcm artis .haha pangg ! pasan gilosh.
eh perghh lam bus . mmg ah bao bet gila .haha samat econ berfungsi .heh

okay yg aku hangat gila nih .
lagi skit je nak smpai penang ,
mbe aku c umairah nih call la .
mmg ar heaven kan .
tapi geram jugak ar .aku dah smpai umah bru kolej
nak gtao exam ditunda . duhh tensen jugak .
pape pon thankx umairah sygg .
tolong kmas apa yg patot okay sygg. hehex
dah la aku balik sbb aer x de .dandan je dowg suh cuti .
bnyak menda aku tgl kat umah sewa tuh .
samat lappy aku bawak .lao x mao cm ayam berak cirit la nmpaknya .
lappy ngan pc kat umah x sma dgn lappy compaq nih .heh
(sorry acer , asek liplap je .kan aku dah brubah aty ) hox

oh ya . kiranya pagi tadi .last exam kot smpai bulan 12 nih bru sambong balik.
exam intenet web tadi . perhh mengigil jugak la jwab .
kod php dandan lupa .aku hentam bgai nak rak .
yg coding html slamat la igt skit2 .duhh.
x sedar dah aku sbenanya duk bwah kipas .heh
patot la kakak exam tu asik dok dkat je nan aku .
sbb ada kipas .aku pon lupa .hehex

so sekarang sy dirumah sdg menikmati ary2 indah spt tiada exam lagi gamaknya ,
oh oh oh akhirnya saya dpt makan rojak dgn bahagia tadi .
mengidam tao baby tekak i nih .hek

okay dah dah . nak p lepak ngan ibu ayah wa sat .
dorg rendu kat aku tuh . haha
ibu ayah wa yg dicintai.


p/s sila kira brapa kata ganti diri yg aku guna pd ayat di atas .heheh


sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com