Monday, November 29, 2010

hamek hamek ! serangan bertubi-tubi

ngah mogok sbb intenet separa lambat .
huhh  =.=
nie mesti satu konspirasi supaya aku ttup lappy
dan terus berstudy .
heh aku x kan mengalah .
aku boleh study sambil menggila .

err okay okay . terok sgt dah aku dok umah nih .
mmg pemals tahap apa aku x tao dah .
buku mmg gila susah nk pegang .
so ary ni aku aku dpt sdikit keinsafan
utk selak 2 3 kerat subjek yg masih blom di'exam'kan.
rasa2 ary ni cam nak study subjek killer nih .
VISUAL BASIC dan E-COMMERCE .

2 3 minit berlalu . . . .
duhhh umairah x de kat sisi plak.
lao x bley tanya dia apa yg x tao .
sobs sobs . ni yg malas nak study nih .
*alasan . pang jugak kunx.
MySpace
sila gelak lepas baca.

6 comments:

fairuz said...

weyh kau lom abes exam? cane dah ade kat rumah? grrr jeles!

uNa da wiTch said...

haha baek kao jgn jelez .
duk umah kao x kan baca buku . haha
exam aku ditunda sbb kedah banjir ary tuh .
lao x dah lama abeh .
grr

nany said...

exam dah siap finished 1 paper..
tggu addmath ari rabu nih..
ngeh! tp xpe..xde pesbuk idop tng..
stakat bloging bole cover2 study lg..heh!!
selamat menjamu kueh exam cik una!! :)

uNa da wiTch said...

bhaha .
okay jgn bukak fesbuk ok .
waaa
x snaggup nak mnjamu kuih itu .
sobs

hamzah ian said...

pergh... gua b;ajar c++

uNa da wiTch said...

hamzah :
c++ .
waa kolej wa x ajar dah .
blaja c ngan java jek . huu

sepatah dua kata

apesal.com