Friday, November 26, 2010

Duit ke apa ke nie ?

AKU X PAHAM LAH . sobs sobs

aku rsa agak blurr
* ya ya aku tao korg punya duit lagi beribu dari aku .
aku x kesah . ni cerita aku bukan crita kao kao . heh
*tapi aku musykil juga . apakah menda diatas ? 
tetiba ja eh banyak jugak duit aku rsa mcm baru je letak menda nih kat blog .
boleh shopinx baju . heheh
korg yg dtg blog aku ni salu tolong tekan2 ke ?
ohh baeknya haty ! i love u so strong . hax
MySpace
aku igt aku sorg je dok tekan sbb nak tgk iklan apa . haha
utk permulaan aku rsa bangga walaupon aku x paham apa menda ni .
aku cuma paham tu duit . hox
majulah husna utk negara . haha
MySpace

sila gelak lepas baca.

5 comments:

Malek Ku said...

yelah...den baru tekan celcom floating ads kat tepi tadi...den datang dari blog ben sehari update berkali3...hehe

semoga guna duit untuk kebaikan..hhehe selamat menjamu blog...

Mama Zara said...

wa..masyuk gak tu..hihii...sket je lg nk cashout... agaknya byk BE kot?

apa2 pun tahniah :)

uNa da wiTch said...

malek ku :
hoho saya juga mao jd spt ben update berkali . hohox
ya ya trima kseh utk nsihat . hehex

uNa da wiTch said...

mama zarra:
tu lah pasal .ni baru skit lao bnyak cm org laen pasti lg xcited . hohox
agaknya lah sbb bnyak juga tgk kempen dia .hohox
trima kaseh mama zara ^^

Nur Edrina said...

wahhh ...
okey laa tuu ..
dh ada duit masuk ..
sikit lagi duit tuu boleh masuk poket .. ;)

sepatah dua kata

apesal.com