Tuesday, November 30, 2010

Daddy At home (:

fuhh bru habeh siapkan hidangan makan malm utk family .
biasa lah anak dara berwawasan . hoho
time mkn2 ada ke patot mak aku kata aku mcm mak tiri .
adek aku majok ngan aku sbb aku salu tengking dia .
ah lantak lah . sapa suh tanak buat keja .hee
MySpace
next~
tengok x cita yg tajuk en3 nih ?
apa x tgk ?
dari hampa dok tgk cita anugerah hape ntah kat tv9 tuh baek tgk cita nih .
mak aku yg asek dok kutuk2 anugerah tuh tp still dok tgk .pelik aku .
heee x best lngsg cita indon nih .
memualkan tokak den jek .
asik jalan cita yg sama dah la lma gila nak habeh .
ending plak ntah pape .harap muka je nsem2 cun . aishh
err teremo plak aku .

tapi tpi dah habeh kot cita ddy at home tuh ary ni .
sbb tdi tgk cam ending je kan .
cita singapore agak best .
aku mmg suka tgk .
err bukan nk kta cita tempatan x best .
tapi err agak x sama selera dgn i lah .hox
asek cinta pastu hasad dengki2 pastu bunuh2 yg x real .
pastu cium katak . haih

ok cita ni mngisahkan pasal bapak2 yg jdi cm mr mama .
ala suri rumah . walaopon mula2 semua org asik kutuk je .
asek pndang hina jek buat laki yg x de kerja nih .
tpi last2 depa ni jd suri rumah yg bjaya gila .
hohox ada 2 keluarga dlm cita nih .
best kot . aku suka .
cita2 aku nak jd suri rumah smakin berkobar2 . hoho
cita pasal family . eh aku rsa dorg mmg suka buat cita pasal family .
mngikut kadar ingatan aku la kan . heh

ok ok . ini en3 buang masa jgn baca ok .
MySpace
sila gelak lepas baca.

2 comments:

nany said...

aq dah bace..
bak meh doposen!! XP

makcek bukan nenek said...

er sapa suh bca ?
ketumbit kunx .
bhahaha

sepatah dua kata

apesal.com