Friday, November 26, 2010

Cerita kedai Kopi -part 1

Salam dan pagi kanak knak sekalian .
pagi ni aku nak kongsi sikit detik detik
sewaktu aku p hantaq abg aku kat ILSAS@uniten .
dia kna daftar kat sna sblm dorg anta pegi melaka utk kursus dgn TNB.
dah alang2 ayah aku nak hantaq beliau .
skali cuti2 malaysia la kt sna .
bukan x penah pegi kl tuh .
tp bla p jek x lama2 .x sempat nak bermanja2 dgn kl .
alaa 2 hari je pon beramas mesra disana .
agak sedeh nak tinggalkan abg aku . *padahal kat rumah x penah sebulu*
MySpace

btw . kdg2 aku rasa abg aku adalah abg yg paling best dan patot dipuji sbg abg .
err even aku n adek badek aku x brapa nak rapat .
asek nak gusti2 je kan . dah nma pon suma laki aku je pmpuan .sobs sobs .
tapi tapi aku rsa abg aku sgt rajen dan baek dr abg2 or laki2 kat malaysia nih .
mmg la ada lgi yg plg baek .tpi diulangi bg aku sajep ok. grr
mmg kdg2 dia panas baran . tu sbb dia x suka kalo org suh dia buat apa2 .
dia kna buat dgn kerelaan dia sndri .bru dia rsa feel .heh
tok aku pon kta dia sgt rajen dari AKU ! haihh
MySpace
dia tlg mak aku potong2 pokok kmas2 kat luar rumah .
*kawasan luar rumah aku cm taman bunga* haha
dia x suka kuar malam2 cm budak laki zman skunx .
err pastu aku rsa dia cm x de awex . sbb x penah pon dia kuar gedix2 ngan awex ke hape kan .
cuma kawan pmpuan tu je aku rsa ramai .
x merempit x MEROKOK ! hey waktu solat dia jaga(bkn nak riak tp sndri mao igt la ) .
tu yg aku tabik dia . aku yg kdg2 pon tertinggal . sobs sobs .
dia x penah nak dok rumah sja2  msti ada je keja dia nak buat .tyme cuti dia pg keja .
tyme dah habeh study pon p keja .
*org siap cop dia utk buat keja lagi .sbb tu dia salu bz .
maybe sbb selera belanja dia tinggi . dia suka menghabeskan duit utk benda2 x berpekdah .
beli heli lah keta control lah .gadget2 yg  ntah pape lah .baju x penah ada . asek nak beli je .
pastu ada ke beli LINGUAPHONe ! alaa yg utk terer BI tuh .
aishhh mmg x mao tnya pendapat aku lngsg .
mntang2 anak sulung suka haty kao je eh nak beli .
adek badek aku x penah nak tunjuk kaseh syg dorg err aku skali la tuh .
msg2 ada ego sendiri smpai aku pon dah terego.  haha
rsa nak bg penampar je seko2 . .haihh
abg aku x nsem cam kao tp dia baek cm aku . haha

pesanan buat . .
* abg kuh yg gila yg tinggi yg kurus .heh
aku harap kat sna ang x jadi manusia yg mukan manusia.
kekalkan muaz yg aku knal .
semayang jgn lupa . jgn nak ubah2 pape jd mnusia x bguna .
kao balik rumah kao jadi setan . mmg siap lah kan .
aku nak suh ibu hantaq ang p PONDOk ! hee
ingat Okeh !
err moto kao aku nak bwak p kolej . bhahaha .
MySpace

sila gelak lepas baca.

2 comments:

selamanya lenabanon said...

ehemm leh kenal2 ngan abg u x hahah :P

uNa da wiTch said...

mari mari . haha

sepatah dua kata

apesal.com