Wednesday, November 10, 2010

Budak ni memang rajin

Assalamualaikum dan pagi cinta2 ku sekalian .
sehatkah ? demam kah ? gila kah ?
moga sihat2 sja yaw .
x sihat jgn makan ubat .
makan je nasi ke buah2han ke sayor2ran ke .
ni doktor husna bg nasihat baek punya .hox

pagi ni agak baik la .
sbb aku x tido lpas subuh .
ada rezeki la pagi nih .heheh
mak aku kasi 50rgt suh beli laok .
lebih tu boleh beli jajan .heheh rezeki rezeki .
eh igt ary ni nak masak tomyam .seafood tomyam ok jugak .
act mlas nak msak nasi yg ada bnyak laok .heheh
buat tomyam suma ada . sayur ada . protein ada .
err seafood ada protein ke ikan ye la kot kan?
wateva lah . oh ya jgn kerap mkn seafood yah ?
nnt boleh dpt gout n mcm2 pnyakit lain sbb asid urik yg berlebihan dlam seafood nih .
er kalau nak lebeh lnjut sila lah menggoogle .
info ni parents aku yg ckap .
dorg mmg suka membaca . fact okeh .

okey okey mukan nak jadi dokter .aku cuma nk jd doc haiwan sajep .heh
act pagi tadi aku belek la kotak n jumpa CRAYON 
haha korg tao x apa tuh crayon ?
tatao mmg korg x alami zaman kanak2 yg berjya .hex
nahh lukisan aku yg setaraf dgn graduan graduan kecil tadika kemas .

cantk x cantik x ? puji skit plishh +_+
er buku tepi tuh nmpak x ? mak aku suh baca tadi.
then terlupa nak bca p buka lappy .hox
haha ni dia . cool kan . gila kalao nak lukih je msti nak ada rumah nak ada sungai
nak ada bukit bukau nak ada sawah nak ada pokok kan .
lapok btol .budak2 zman skunx dah pndai lukih
cuba cakap budak mna yg x pandai skunx .
suma menda nak try ni suma berkat susu lembu eh ?

cilok kt pakcik google

aku dah diploma pon org lidi je aku pndai .
x pon orang orang kat bendang tuh .hee
ok ok dah er sila lah kutuk gmbar i tu eh .
cantik kan .haha
ok papai nak p kedai sat .
beli laok dan jajan juga .^^



sila gelak lepas baca.

4 comments:

Hanis MY said...

salam ziarah...eh comelll ape lukisan crayon tu..teringat zaman dolu2 la..mesti nak crayon jenama apa ntah lupa stabilo ke? kalaulain takmo sebab kaler tak cun tak pekat haha...

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

uNa da wiTch said...

sis hanis :
hahax alaa sbb sy snap pix tu jauh2
lao dekat2 msti nk muntah dah .
hohox
er sy lg la lupa .dulu x suka sbenanya kaler2 tp adeq yg suka .haha
btw thankz hanis ^^

uNa da wiTch said...

blade edge :
okeh okeh .
thankz bw disini ^^

sepatah dua kata

apesal.com