Monday, November 29, 2010

Apa kes ?

kenapa ntah streamyx kat rumah aku
tetiba x ley access intenet .
x kan ayah x byar bil kot .
tp tadi still bley guna.
so terpaksa la guna berukband plak .,
bradband kat kampung aku dah la sedikit siput .
nak loading pon kemain lamanya .
siap boleh makan dan berguling2 tnpa henti lagi .
maxis ngan celcom sama jek .
sbb nak hujan ke ? kat sini dah mendung dah .
2 3 ary ni asek hujan jek .
best mmg best x de panas sgt .
tapi kat kmpung x hujan pon mmg sejuk jek .

okay skunx mood aku mood suka join contest dan GA
x tao la knapa ,
MySpace
er sbb hadiah mungkin .
tp x kesah pon .sbb cm x kn dpt jek .
hohox ramai saingan weyh .
aku join sbb kna tag pastu sbb ada la jugak kan idea nak buat en3 baru .
x de la kosong jek .
cm incix ben salu kata .
jgn biar blog anda dingin jek . kna update kerap2 kata nya . wuu
tp tu lah manusia malas cm aku nih mmg x lari sifat kemalasan dia.

so kalau ada contest ke GA ke meh ajak aku join .
aku akan berusakha yg terbaik .
MySpace

err ok bye .
sila gelak lepas baca.

2 comments:

nany said...

una una!! sile tag saye bebanyak jgk!!
yeay!! nak menang..nak menang :P

uNa da wiTch said...

bhahaha .
stakat ini x jumpa contest yg senang lg la cik nany .
hehex

sepatah dua kata

apesal.com