Monday, November 15, 2010

Aku adalah aku bukan manusia aneh

Assalamualaikum wahai para-para manusia
sudah sembahyangkah anda ? mari berjemaah dgn aku meh .huhu
okey mula mula nak nyanyi sikit
  MySpace


And now I try hard to make it
I just wanna make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me


ya maksudnya disini ya anak2 .
aku adalah aku maksudnya walau mcm mna pon 
keadaan aku ttap aku .
kao nak tlg ubahkan ?
meh sini aku kasi kaki .
er aku bukan apa .
aku x kesah org nak kata aku apa 
aku x seperfect mereka .
x sehebat mereka 
dan juga x secantek mereka
MySpace


tapi tapi itu x bermakna aku lemah .
aku bersykur dgn apa yg ada .
MySpace


oh ya oh ya aku rsa aku sedikit bahagia sikit ary nih .
ini sbb BEN ASHAARI punya pasal .
terima kaseh terima kaseh .
meningkat la skit trafic i .hax
aku x kesah x rmai follower *siyez x kesah ! *
aku suka sbb ramai kawan . yah kawan .
itu yg aku nak cri sebenarnya .
terima kaseh sudi menjengah blog aku yg x berapa nak sihat nih
terima kaseh daun kladi laen kali boleh beri sy choki2  ^^


ok chow bebeh .







sila gelak lepas baca.

6 comments:

fairuz said...

oii.choki2 ayat aku! muahahaha

uNa da wiTch said...

er er rely rely rely ?
betolkah ? ohh god .
haha izinkan hamba utk meminjam seumur hidup hamba .
boleh ? grr

Zuewairy said...

nk kawan juga boleh?

Ceritera Lelaki Pot Pet

uNa da wiTch said...

zuewairy :
meh meh kawan ngan sy .
hehex dialu2kan . ^^

BEN ASHAARI said...

terima kasih kembali..

uNa da wiTch said...

oh oh abg ben datang melawat kawasan rumah sy !
terima kasih terima kasih !
er abg ben follow sy ?
oh sy mao pingsan *_*
terima kaseh .

sepatah dua kata

apesal.com