Friday, November 26, 2010

Akak Tertipu Tipah . sobs sobs

apakah kenapa mengapa bagaimana  ?
bukan sesi bahasa melayu .
tapii ini berkaitan masa hadapan .
masa hadapan aku ! keamanan dunia terletak di tangan aku .
kenapa perlu kejadian seperti ini berlaku . kenapaaa katakanlahh !

MySpace sobs sobs .

errrr apakah ini ?
sinopsis dari filem 2 alam ke ?
tidak tidak ini masalah paling berat .
semua org sedang memperkatakan tentang ini .
rata2 di dunia B sudah kecoh dan panas tntang masalah ini .
ini lah dia masalahnya .

Dear Nuffnanger,

Due to a system error, your global CPC earnings for the week of 14th-20th November were duplicated when the earnings were credited yesterday (25th November). You are receiving this email because your account was affected.We have made the necessary adjustments to our system and you may find that your displayed earnings will be slightly different from the 25th of November due to this.We apologize for this error and any inconvenience caused to you. Thank you for bearing with us. 

aku dah tertipu sebenarnya ,
er tapi bukan lah tahap perlu buat repot polis . heh
aku saja nak kecoh lebeh . hohox
ni suma yang bahagia nuuf wat gempak terbagi duit lebih punya pasal.
ni je yg aku dapat sebenarnya .slamat x lari banyak .heheh

sabar sabar . hox
MySpace kecoh x kecoh x ?

tampar jugak kan . 
aishhh 
ok itu sahaja . sila belasah aku secara berjemaah .

sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com