Saturday, November 6, 2010

ada aku kesah ? do i care?

Assalamualaikum manusia kachak dan cun !
rendu x rendu x ? 
rasa dah lama x menconteng dgn bergaya disini .'
rasa cm sebok je bila brada dirumah .
aku mengemas memasak menyapu membasuh mengemop dan juga menipu .
okay tipu jek . aku cuma memasak dan ada la skit2 mngemas .
haha . eh memasak tu kisah benar okay .heh

rsa mcm gila banyak nak story kat sini .
tapi rsa cm malas gila nak tulih nak karang ayat berbunga .
so rsa mcm nak membuang masa skit je .
aku x de mood sbenananya nak karang2 nih .hox

eh lupa ary tu aq p la alor star nak amek barang ak kat umah sewa .
sbb ary tu balik awal .so buku2 apa suma tertingal .
then dgn leadaan aloq staq yg banjir teruk .
lagi wat aq rsa ketakotan .
so ary jumaat tuh ak ngan parents aku fly la ke AS .
fly ktowg naek avanza jeh .sbb airport ttup .haha
uairah pon juin aku . aku p amek ka umah dia .'
smpai je sna . trus kemas2 brg letak tmpat tnggi skit ,
takot aer naek kat tmpat tuh .
berjaga2 la kan , kang melopong aku tgk baju baju aku kna aer tahik longkang
yg ntah dr mna punca .heh

okay tamat bab tuh.
then bab di rumah .
walaupon org knal aku sbgai pemalas yg tegar .
namun percayalah bhawa aku sgt rajen .
er aku dipertanggungjawabkan utk masak dirumah .
wahh siyez. sedap bila aku masak .
makcek makcek kt luar sna .
sila lah masuk meminang sy dgn kadar segera .heheh.

okay cukup stakat ini .
dirumah walaupon intenet sgt laju .kampung je tapi bila pkai stremyx mmg peh .
hohox . namun berkat bebelan mak aku .
aku terpaksa lah memendekkan masa aku dengan lappy lappy ku suma .
ohh tragis .hohox .
okay okay i blah dulu .
chiow bebeh .
i love u .hox
domo mmg suka muka panic sam aku .heheh


sila gelak lepas baca.

No comments:

sepatah dua kata

apesal.com