Saturday, October 30, 2010

kisah rumah tangga yang tiada tangga

assalamualaikum dan selamat malam .
esok aku sebagai manusia yg akan tamat alam persekolahan
ign sekali memohon pembaca sekalian yg merangkap teman2 dan kawan
yg dikasihi disyangi dan dihormati.
eh okay silap mukan persekolan . kolej sahaja . huu

ya ya esok bermulalah final examnination aku .
pukul 9 . dan skarang aku masih berpoya poya di alam maya ini .
kenapa ya ?
adakah aku sdg study ?
ya absolutely . aq tgh study .(tlg lah percaya)

eh okay okay .tukar tone sikit eh .
cam zaman neolitik je aq tgk bahasa aku nih .
eh eh aku dapt 1 berita ,
kelantan menang ? bagus la tuh .
aku x sokong sapa2 ,sbb aq xminat bola .
hohox sapa menang ke kalah ke . suka haty dorg la kan .

ok dah dah weyy korg suma suma .
doakan aku eh eh ?
aq dah la x study banyak nih .
asik tido ngadp lappy ngan makna je .
study sikit sgt . waaa
so doakn tao .
esok account . duhh aku dah la alergi ngan kira kira .waa
takot kawe takot wei .huu

ini exam last dah ni . lpas ni wa degree .
so diploma gud bye bebeh .
heheh
dah chiow dulu . gud luck utk semua coursemate aku .
umairah , nasihah , ida, yana, cikpiah ,mawad ,asma, izan ,irda, senah, fishah, wahid, 
afida, kak yani , kak dayah n suma2 lah .
aku doakan ampa suma berjaya lah ea .
x kesah la korg banyak dosa ngan aku ke kan .
aku x penah kesah .aku dtg sini nak study x de masa nak cri gado ngan korg .
korg je cari pasal ngan aku .
heh teremo plak kan .
dah selamat malam semua .

p/s kalao aku buat aer coklat panas dan cecah biskut okay x ? tetiba rsa lapar plak .huhu
tapi cam biasa ahh mmg mals gila nih .

ini aku okay ! tudung labuh gitu .haha

sila gelak lepas baca.

2 comments:

shahjiehan said...

manisnya bertudung labuh..lani tudung labuh lagi ka... huhuhuhu

shahjiehan said...

jom baca dan komen Alien Workshop Vs Alien Malaysia

sepatah dua kata

apesal.com