Saturday, October 30, 2010

cerita aku dan dia

okay fine . 
sebenanya x de menda pon nak cita .
hohox 

tp cita p la skit kan .
semalam aku tdo lewat kot .
pkul 4 pagi .
aaku buat apa eh ?
study ke ? rasanya cam x .
oh oh aku bca novel kat blog cucuratap ,
gila kao . novel gila punya best . x kan aku x baca kan .
siyez wa cakap best . ( aq tidak dibayar gaji utk pomot.sekian)

so baca punya baca punya baca .
x sdar dah pkul 4 . bilik sbelah pon dah tutup lmpu lma dah .
oh tiba2 prkara seram pulak terjadi .
aku tutup lappy n aku trus berselimut .
demn . smalm ada bunyi apa eh ?

konon cam takot antu lah ni .haha

jengjengjeng.
grr bikin wa takot je .
baru nak smbung study . adeyy .

ok tu je nak cakap ary nih .
ngah nikmat hirup tomyam ayam kawkaw dr kedai ketuk.

sekian wasallam . have a nice day peeps !





sila gelak lepas baca.

2 comments:

maisyara Pot! Pot! said...

dh lama gila kot tak baca novel. apatah lg baca dkat internet T____T tkde masa..































* hai dear! first time terjah sini :)

uNa da wiTch said...

haha alahai sianya . sy juga x de masa tp jgn tnya lah lao bab2
membuang masa ni mmg salu ada msa.hox
lao rajen . terjah je selalu .
i suka . hohox

sepatah dua kata

apesal.com